domingo, 23 de febrero de 2014

Hola a tots,
Ha arribat l'hora de renovar i explicar-vos més aventures amb en Toumany.
Hem fet moltes coses i hem compartit molts somriures però també hem aprés a ajudar-nos mútuament  i escoltar-nos quan un dels dos té problemes i necessita un consell amic.
Aquests dies hem fet diverses coses com ara anar a la bolera que ens va sortir més bé del que esperàvem i al final vam jugar a moltes coses però la bolera en sí no hi vam anar. Això si, vaig arribar a la conclusió que en Toumany és molt més bo que jo jugant al futbolí :). Va ser un dia molt divertit envoltats de jocs i de somriures.
També li he estat ensenyant jocs típics d'aquí; ens vam passar una tarda jugant i parlant de un piló de coses.
Ahir també ens vam veure i el vaig acompanyar a Olot perquè vol apuntar-se a boxeig i volia que l'acompanyes. També li vaig proposar d'anar a veure un partit de bàsquet perquè li agrada però ja era massa tard. Un altre dia serà.
Això és tot fins ara! Només dir que aquesta experiència m'està agradant molt i és millor del que m'imaginava!
Ens veiem a la pròxima publicació.

No hay comentarios:

Publicar un comentario