lunes, 28 de abril de 2014

Hola a tots de nou!
Ja comença a fer caloreta i aquests dies hem anat quedant amb en Toumany i hem seguit compartint moments estupendos i rialles inoblidables.
Aprofitant el canvi de temperatura vam decidir anar a Portaventura per fer alguna cosa fora de les que acostumàvem a fer. Ell no hi havia anat mai i vaig pensar que li agradaria i realment així va ser.
Això si ens vam haver de llevar molt d'hora el dia que hi vam anar i el viatge en bus va ser molt cansat i ell també em va dir el mateix. Realment aquest dia em va satisfer molt com a persona ja que vaig veure que li va agradar moltíssim i que va riure molt, era com un altre persona però això em va agradar i veig que cada vegada hi ha més confiança. Jo també m'ho vaig passar genial jeje!
Al arribar a Portaventura ens pensàvem que el temps no ens acompanyaria però al final vam tenir un bon sol i aprofitant la caloreta vam decidir provar les atraccions d'aigua. Li van encantar i vam decidir repetir l'experiència després d'un bon dinar al parc.
Realment em sento molt bé i m'ho passo com si fos un altre cop petita amb ell. Però al llarg del temps he vist que ell és una persona molt atenta i realment ha sobrepassat les meves expectatives inicials (en el sentit positiu) i d'aquest fet estic molt satisfeta i no m'arrepenteixo en absolut d'aquesta experiència.
Tornant al dia que us explicava només dir que vam sortir ben airejats i ben xops però amb molt bons records que ni ell ni jo mai oblidarem. Aquest dia també vam descobrir que tan ell com jo les atraccions fortes no ens agraden tant jajaj :) però no us penseu...Vam pujar al Shambala!! I dos cops :)
Realment no sé que més explicar-vos... totes aquestes experiències m'han ajudat molt a crèixer més com a persona i són petites coses que et queden i que mai oblidaràs.
Dons...fins a la pròxima publicació amb més aventures amb el meu Rossinyolet!! :)

No hay comentarios:

Publicar un comentario