martes, 19 de noviembre de 2013

Hola!
Em presento: Sóc la Mireia, tinc 19 anys i estic cursant 2n de Química. M'he animat a participar en aquest projecte perquè crec que és una gran oportunitat per conèixer noves cultures, i a més a més d'ajudar a la integració cultural, social i lingüística de cada nen i nena. Aquest projecte contribueix en la sensibilització, per part dels mentors, entorn de la igualtat i la inclusió social.
Personalment, crec que és una nova experiència que m'ajudarà a crèixer com a persona en molts aspectes.
Només em queda dir que tinc moltes ganes de començar l'aventura!! Som-hi!

1 comentario:

  1. Ja fa unes setmanes que ens hem conegut amb en Toumany i al principi era tot molt nou tant per un com per l'altre, però a mida que han anat passant els dies i ens hem anat coneixent més, la cosa ha anat canviant i hem compartit molts moments de somriures i diversió.
    Hem fet moltes coses de les que tan ell com jo hem disfrutat moltíssim. Un dia vam anar al cine a veure una pel·lícula sense saber ben bé com seria i al final va resultar ser més bona del que ens esperàvem. Em va agradar l'experiència i veure que en Toumany sortia content i satisfet del que havíem anat a veure.
    També, durant aquests dies hem anat de visita a Olot i a Besalú, tot i que aquest últim lloc ell ja l'havia visitat...Però no li va desagradar la idea! També vaig presentar-li aquest dia a una companya, també mentora, amb la seva mentorada. Va ser una altra nova aventura.
    En una altra ocasió, jo i en Toumany vam preparar una plat BONÍSSIM típic de Mali, d'on ell ve. Aquest dia vaig descobrir que ell és un gran chef! :)
    Últimament hem quedat i m'ha presentat la seva família. M'ha agradat moltíssim conèixer-los. Té dos germans petits, un nen i una nena, preciosos. També he conegut un seu amic i tots tres hem anat a caminar mentre intercanviàvem unes paraules i somriures.
    Doncs, de moment això es tot en aquesta aventura ja començada i tot és millor del que m'esperava.
    Ens veiem en la pròxima publicació :)

    ResponderEliminar